شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

ارسال پیامک صوتی از سیم کارت های ایرانسل ممکن می شود


sound-sms

پیامک صوتی

با ارایه این سرویس شما می توانید با شماره گیری شماره رایگان 719 از خط ایرانسل خود به مدت یک دقیقه پیام صوتی خود را ضبط کرده و برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید.

پس از اینکه پیامتان را ضبط نمودید می توانید به سه روش پیامک صوتی خود را برای مشترک مورد نظر ارسال نمایید :

روش اول : ایرانسل یک پیامک به مشترک مورد نظر شما ارسال می نماید و وی را از اینکه شما برای او پیام صوتی گذاشته اید آگاه می سازد و در آخر پیامک وی را برای طریقه های شنیدن این پیامک صوتی آگاه می نماید.

روش دوم : پس از اینکه پیام شما ضبط شد با دستور شما ایرانسل یک تماس خودکار با مشترک مورد نظر برقرار کرده و پیام صوتی شما را پخش می نماید.

روش سوم : فایل پیام صوتی شما پس از فشرده سازی توسط یک ام ام اس به مشترک مورد نظر ارسال گردیده و وی قادر خواهد بود آن پیامک صوتی را گوش دهد.

شما می توانید همزمان یک پیامک صوتی به لیست افراد مورد نظرتان با یکی از سه روش بالا ارسال نمایید و حتی قادر به فوروارد کردن پیامک صوتی مورد نظر می باشد.

ایرانسل نرخ این نوع پیامک (پیامک صوتی) را 62 تومان برای هر ارسال تعیین نموده است ، مثلا وقتی شما پیام صوتی را برای 10 نفر ارسال نمایید هزینه آن معادل 620 تومان می شود.

سرویس پیامک صوتی ایرانسل برای تمامی مشترکین ایرانسل اعم از اعتباری و دایمی امکان پذیر می باشد و نیازی به فعال سازی ندارد.

برای ارسال پیام صوتی به صورت ام ام اس تنها در صورتی قادر خواهید بود که ام ام اس خود را فعال نموده باشید ولی شخص دریافت کننده در صورتی که ام ام اس خود را فعال نکرده باشد می تواند با رمز و آدرسی که به صورت پیامک برای وی ارسال می شود پیام شما را گوش دهد اما به دلیل اینکه تمامی افراد ام ام اس خود را فعال نکرده اند بهتر است با یکی از دو روش اول اقدام به ارسال پیامک صوتی نمایید.

تیم خرید شارژ

خرید شارژ

با خرید شارژ ، کارت شارژ و یا شارژ مستقیم ایرانسل و یا شارژ وایمکس ایرانسل علاوه بر دریافت دو درصد شارژ هدیه در قرعه کشی ویژه ما نیز شرکت کنید. جهت خرید شارژ روی دکمه خرید کارت شارژ کلیک نمایید.

جهت خرید شارژ اینجا کلیک نمایید

خرید کارت شارژ

پس از خرید کارت شارژ ایرانسل و یا شارژ همراه اول صفحه ای حاوی کد شارژ (های) خریداری شده برای شما نمایان خواهد شد ، همچنین یک نسخه از کد شارژ به ایمیل شما و یک نسخه نیز به شماره موبایلی که وارد نموده اید ارسال خواهد گردید.

خرید کارت شارژ از ما کاملا اتوماتیک می باشد و در صورتی که به مشکلی برخوردید می توانید با پشتیبان ما با شماره 64004 تماس حاصل نموده و مشکل خود را اعلام نمایید.

در صورتی که شما در حین خرید شارژ با مشکل برخوردید و پول از حساب شما کم شد ولی خرید نا موفق بود طی 15 دقیقه پول به حساب شما برگشت داده خواهد شد و در صورتی که باز هم مشکل داشتید به پشتیبان ما تماس حاصل نمایید.

بهتر است جهت امنیت بیشتر خودتان آنتی ویروس آپدیت شده روی سیستم شما نصب باشد و بدون استفاده از وی بی اِن اقدام به خرید شارژ نمایید.

برای خرید شارژ شما احتیاج به رمز دوم یا رمز اینترنتی عابر بانک خود دارید که جهت ساخت این رمز می توانید با مراجعه به عابر بانک مربوطه رمز دوم یا رمز اینترنتی خود را بسازید.

توجه نمایید که رمز کارت شارژ ایرانسل شانزده رقمی می باشد اما رمز کارت شارژ همراه اول پانزده رقمی می باشد.

خرید شارژ ایرانسل در این سایت کاملا اتوماتیک می باشد و پشتیبان ما همیشه در کنار شما می باشد.

خرید کارت شارژ از طریق اینترنت بهترین و مطمئن ترین روش خرید کارت شارژ می باشد.

فروش شارژ ایرانسل در این سایت تابع قوانین MTN Charge می باشد.

شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول و شارژ ایرانسل ، جهت خرید شارژ همراه اول روی دکمه خرید شارژ کلیک نمایید.

جهت خرید شارژ اینجا کلیک نمایید

خرید شارژ همراه اول

پس از خرید شارژ همراه اول علاوه بر نمایش شارژ خریداری شده به شما یک نسخه از رمز شارژ به ایمیل شما و یک نسخه از رمز شارژ برای شما پیامک می شود.

خرید شارژ همراه اول و خرید کارت شارژ همراه اول در این سایت کاملا اتوماتیک می باشد و پشتیبان ما (64004) همیشه در کنار شما خواهد بود.

خرید شارژ اینترنتی همراه اول بهترین و مطمئن ترین روش خرید شارژ همراه اول در ایران می باشد.

خرید شارژ اتوماتیک همراه اول (اتو شارژ) و خرید شارژ در این سایت تابع قوانین MCI CHARGE می باشد.

در صورتی که پس از خرید شارژ همراه اول پول از حساب شما کم شد اما شارژ همراه اول برای شما ارسال نشد حداکثر طی مدت 48 ساعت برگشت داده می شود.

در صورتی که در حال خرید شارژ همراه اول اینترنت شما قطع شود و عملیات خرید شارژ همراه اول تکمیل نگردد پس از 15 دقیقه مبلغ پرداختی شما برگشت خواهد خورد در غیر این صورت با پشتیبان می تماس حاصل نمایید.

در صورتی که رمز دوم ندارید با مراجعه به عابر بانک مربوط به بانک خودتان رمز دوم بسازید و سپس با مراجعه به سایت اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید.

برای امنیت بیشتر شما توصیه می گردد حتما آنتی ویروس آپدیت شده روی سیستم شما فعال بوده و سپس اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید.

توجه فرمایید که رمز شارژ همراه اول 15 رقمی می باشد و رمز شارژ ایرانسل 16 رقمی می باشد.

شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول ، برای خرید شارژ ایرانسل روی دکمه خرید شارژ زیر کلیک نمایید.

جهت خرید شارژ اینجا کلیک نمایید

خرید شارژ ایرانسل

بلافاصله پس از خرید شارژ ایرانسل از این سایت رمز شارژ ایرانسل به صورت پیامک به موبایل شما و یک نسخه از رمز شارژ هم به ایمیل شما ارسال می گردد.

خرید شارژ ایرانسل و همچنین خرید کارت شارژ ایرانسل در این سایت کاملا اتوماتیک می باشد و پشتیبان ما در کنار شما است 64004

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل از جمله بهترین روش های خرید شارژ می باشد که صرفه جویی در وقت و هزینه شما می باشد.

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و خرید کارت شارژ ایرانسل در این سایت تابع قوانین MTN CHARGE می باشد.

سوالات متداول هنگام خرید شارژ ایرانسل :

من داشتم شارژ ایرانسل می خریدم اما پرداخت نشد ولی از حسابم کم شد چکار باید بکنم ؟ اگر رمز شارژ ایرانسل برای شما ارسال نشد یعنی پرداخت به ما انجام نشده است و معمولا پس از 15 دقیقه تا حداکثر 48 ساعت برگشت خواهد خورد ، در صورت داشتن مشکل با پشتیبان ما تماس حاصل نمایید.

در حال خرید شارژ ایرانسل بودم و اینترنتم قطع شده است آیا مبلغ از حسابم کم می شود ؟ اگر پرداخت شما انجام شده باشد رمز کارت شارژ ایرانسل برای شما پیامک و ایمیل می گردد ولی اگر پرداخت انجام نشده باشد دو حالت دارد یا از حساب شما کم شده یا نشده ، اگر کم شده باشد معمولا پس از 15 دقیقه تا حداکثر 48 ساعت برگشت خواهد خورد ، در صورت داشتن مشکل با پشتیبان ما تماس حاصل نمایید.

رمز دوم چیست ؟ شما با مراجعه به یکی از عابر بانک های بانک خودتان می توانید رمز دوم درست نمایید سپس اقدام به خرید شارژ ایرانسل نمایید.

نکته : برای خرید شارژ ایرانسل و هر نوع خرید اینترنتی دیگری توصیه می نماییم حتما آنتی ویروس آپدیت شده روی سیستم شما نصب و فعال باشد تا لذت یک خرید اینترنتی مطمئن را داشته باشید.

رمز شارژ ایرانسل 16 رقمی می باشد و رمز شارژ همراه اول 15 رقمی می باشد.